Neodpovídá výrobek zakoupený přes náš internetový obchod Vašim představám?

Máte možnost jej vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Více informací naleznete ZDE!

Jak mohu zboží zaslat nebo předat k reklamaci?

1. Předání na prodejně
Reklamovaný výrobek můžete donést na naší prodejnu Brenss, Světlá pod Ještědem - Dolení Paseky 61, PSČ 46343. Spolu s výrobkem přineste prosím také prodejní doklad pro identifikaci Vašeho nákupu. Na prodejně spolu s Vámi sepíšeme reklamaci. O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.

2. Předání přes pobočku Zásilkony - ZDARMA
Reklamovaný výrobek můžete k nám zaslat přes pobočku Zásilkovny (zkontrolujte si prosím na internetových stránkách Zásilkovny, že vybraná pobočka umožňuje příjem balíčků pro zpětné zásilky)

  1. Vyplňte a vytiskněte si Reklamační list, ke stažení ZDE.
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Balíček musí splňovat tyto parametry:
    Max. hmotnost - 5 kg
    Max. rozměr jedné strany - 120 cm
    Max. součet rozměrů všech tří stran - 150 cm (např. 60 x 50 x 40 cm)
    Min. rozměry - 10 x 7 x 1 cm
    Na balíček napište "REKLAMACE".
    Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy.
    Nezapomeňte prosím přibalit i Reklamační list.
    V případě, že vracíte větší balíček, využijte jiný způsob vrácení.
  3. Vyhledejte ve svém okolí pobočku Zásilkovny, která umožňuje zaslat balíček zpět.

    Obsluze sdělte PIN kód 90410725  a vaše jméno. Vyžádejte si u obsluhy potvrzení o odeslání balíčku.

    Služba vrácení a reklamace přes výdejní síť Zásilkovna je ZDARMA.

3. Vrácení jiný způsobem (poštou, kurýrem)

Pokud nemáte pobočku Zásilkovny po ruce a nebo Váš balíček nesplňuje rozměry pro jeho zaslání přes Zásilkovnu, můžete zboží vrátit poštou nebo kurýrem. V takovém případě postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Reklamační list, ke stažení ZDE.
  2. Zásilku pečlivě zabalte. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Nezapomeňte prosím přibalit Reklamační list.
  3. Zásilku odešlete na adresu: Brenss, Světlá pod Ještědem - Dolení Paseky 61, PSČ 46343.


Jak postupovat, když je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, neprodleně nás informujte. Kontakty naleznete ZDE!

 

Jak postupovat, když zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, informujte nás, kontakty naleznete ZDE. Případnou chybu ihned napravíme.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze Vám vrátíme bezhotovostně na Vámi požadovaný bankovní účet.

Náklady spojené s dopravou zboží při reklamaci vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou mechanickým poškozením apod.),
  • na info@brenss.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, tzn. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu